Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Druilerig Haspengouw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Druilerig Haspengouw

Snel snel moeten nemen wegens de kletterende regen die hier in België zo vaak voorkomt. Maar de regen heeft toch een deel van de sfeer gemaakt..
    Niet mijn allerbeste, maar al doende leert men! :-)

(Ik vind precies dat hij door te verkleinen er wat vreemder uitziet dan het origineel, het kan maar een gedacht zijn natuurlijk)

Re: Druilerig Haspengouw

Ik ben persoonlijk niet zo'n van van z:w gecombineerd met kleur. Het is duidelijk dat je de alle kleuren behalve het rode eruitgefilterd hebt? Je ziet aan sommige bloemen en takken nog een rode schijn. Probeer als je zoiets doet enkel de persoon te selecteren zodat ook alleen het rode bij haar nog terugkomt.

(Ik vind precies dat hij door te verkleinen er wat vreemder uitziet dan het origineel, het kan maar een gedacht zijn natuurlijk)
    Je foto is onscherp geworden door het verkleinen, dit gebeurd wel vaker en meestal wordt de foto na het verkleinen nog eens naverscherpt

mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Helemaal gelijk! Het was trouwens met de beeldbewerker van de Nikon zelf. Ik zou het helemaal anders aangepakt hebben, maar vond hem toch wel de moeite om hem te delen!

Ik ben trouwens in blijde verwachting van een degelijke bewerkingsprogramma; hopelijk helpt het me nog een beetje

Comment

ik weet niet hoelang je al bezig bent, maar als je nog geen dure programma's wilt kopen...of kunt kopen...
        ik werk ook in gimp2 (misschien horen de mensen die een duur programma aankochten dat niet graag?) kan je ook véél mee hoor !! in't begin is't een doolhof, maar eens je 't wat kent !!
        gratis programma via download.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

d'r zit iets in,
          maar toon eens je originele
          en niet tinypic gebruiken
          want ik kan hier totaal niet zien waar je je focus hebt
          want na een korte tijd verminderen ze je bestandsgrootte
          (er zijn er zo veel goeie andere, ik gebruik vooral Dropbox en ImageShack)
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
          X