Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij oogt die donkere rotspartij links minder scherp als de rest. Mooie locatie die hebt vastgelegd hier.Qua compo komt het me wel wat eigenaardig over dat die rots zo uit de kader komt gekropen , maar het zal wel niet mogelijk zijn dit anders vast te leggen zeker.
Groetjes
Jessey, heb je met contrast gewerkt en hooglichten ? of enkel hooglichten toegevoegd ?
Hijis inderdaad beter
ik ben van je originele foto vertrokken. eerst even via je histogram je kleuren via levels goed gezet daarna via contrast iets opgevoerd de helderheid terug gedraaid naar - zodat ik mooie lucht van je originele foto kon behouden
ik ben van je originele foto vertrokken. eerst even via je histogram je kleuren via levels goed gezet daarna via contrast iets opgevoerd de helderheid terug gedraaid naar - zodat ik mooie lucht van je originele foto kon behouden
Vriendelijk groet ,
Jessey
Bedankt , weer bijgeleerd
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment