Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij is dit een hele mooie. Goed doordachte compo, met in het midden het wijnhuis waar we naartoe gebracht worden tussen de twee rijzen druivelaars, en rechts en links een leuk kleuraccent. Scherpte is voor mij OK hoor (zie maar de lettertjes op de linkse steen), of werd er intussen een andere foto geplaatst misschien ?
Groetjes
Voor mij is dit een hele mooie. Goed doordachte compo, met in het midden het wijnhuis waar we naartoe gebracht worden tussen de twee rijzen druivelaars, en rechts en links een leuk kleuraccent. Scherpte is voor mij OK hoor (zie maar de lettertjes op de linkse steen), of werd er intussen een andere foto geplaatst misschien ?
Groetjes
Nee hoor Djivan : is nog altijd de originele
Al moet ik zeggen dat het 's winters dan misschien niet om te lachen is.
Idd Loeky, als er sneeuw valt, dan zitten we geblokkeerd tot de sneeuwruimer "goesting" heeft om langs te komen. Maar dat heeft ook zijn charme (soms )
Ik zat al op de grond hoor. En tis vlakbij, dus herdoen zal wel eens lukken
Je hebt gelijk. Het pad tussen te wijnranken loopt wat bergop en dat had ik niet meteen gezien. Een foto is 2D hé. Daardoor was ik even misleid en dacht ik dat je de foto rechtopstaand genomen had en dat een lager standpunt mogelijk was.
Dus houden zo. Het is niet de bedoeling dat je je gaat ingraven om foto's te nemen.
Luc
Voor mij is dit een hele mooie. Goed doordachte compo, met in het midden het wijnhuis waar we naartoe gebracht worden tussen de twee rijzen druivelaars, en rechts en links een leuk kleuraccent. Scherpte is voor mij OK hoor (zie maar de lettertjes op de linkse steen), Groetjes
Comment