Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
voor mij de eerste ! de tweede overheerst wat doordat er ook zo weinig stoep te zien is, 't is er precies zo nog bijgeduwd, of wat is die rand ook, dijk? haha, je weet wel.
al vind ik je zwart wit wel mooier bij de tweede (de eerste is precies iets lichter van kleur, meer grijs, of zie ik dat niet goed?)
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ik heb de omzetting van de eerste foto nog eens opnieuw gedaan, het zwart is nu beter.
Ik vond zelf de 1ste ook de sterkste, de lijn die in de hoek onderaan vertrekt trekt me we mee door de foto. In de 2de vind ik zelf de lichte vlek van de (overbelichte) lucht storend.
Comment