Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit is de sfeer die er heerste. Ik begrijp dat jullie het gele eruit willen, maar het was er echt zo en ik hou het graag zoals het in het echt was. Toch bedankt voor de opmerking.
Robby
Dit is de sfeer die er heerste. Ik begrijp dat jullie het gele eruit willen, maar het was er echt zo en ik hou het graag zoals het in het echt was. Toch bedankt voor de opmerking.
Robby
Volste recht , Knappe standvastigheid.
Als jij tevreden bent dat is het allerbelangrijkste.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Ik vind de foto ook geslaagd,wat dat gele betreft dat is een persoonlijke keuze
en het is je volste recht om je foto te tonen zoals je dat zelf wil.
Tips kan ik je niet geven want heb nooit aan nachtfotografie gedaan maar wanneer ik
al die knappe foto's hier zie begint het wel te kriebelen om het zelf ook eens te proberen
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Comment