Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat is al heel wat beter niet ? Hoe vind je het zelf ? klein opmerking nog ietjepitsie hellend. Heel klein beetje teveel naar de linkerkant.(gebruik je de hulplijnen ?) Maar verder is ie voor mij prima.
Dat is al heel wat beter niet ? Hoe vind je het zelf ? klein opmerking nog ietjepitsie hellend. Heel klein beetje teveel naar de linkerkant.(gebruik je de hulplijnen ?) Maar verder is ie voor mij prima.
kleur zou iets krachtiger mogen (misschien wat contrast) ,het beeld van de foto vind wel goed alleen inderdaad klein beetje scheef is dan net weer niet goed genoeg deze ga ik nog proberen weg te werken. (had de hulp lijnen gebruikt)
Hier kun je een tutorial lezen over hoe je dit gemakkelijk perfect rechtzet in Photoshop Aanrader, 't is weinig werk, en 't maakt scheve foto's meteen heel wat beter!
Comment