Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Tijdens de feest Leuven in Scene zag ik deze kleine jongen. Ik vond het echt de moeite waard om hem te kieken. Moeder keurde het goed dat ik hem hier op website zou plaatsen.
1.
2.
3.
Last edited by Loeky; 29 mei 2012, 13:42.
Reden: blur avarage + crop
update geplaatst, maar wie kan me vertellen hoe blur avarage vertaald wordt in het nederlands.
Nu heb ik het deze bewerking gemaakt met mijn PSE9 deze is nog in het engels maar in PSE10 vindt ik de juiste vertaling niet.
Blur is vervagen
Avarage ? moet wel met kleur te maken hebben maar vond het niet in de 10
idd zoals plaatwerker zegt, en croppen zodat de goot onderaan vanuit de hoek vertrekt.
Daar was ik al bang voor. Die lijnen mogen ook best eens NIET uit de hoek. Als je links net
zo veel ruimte geeft als onder wordt de compositie aangenamer.
Ik heb een nieuwe update geplaatst. Deze keer weer vertrokken vanuit oorspronkelijke plaat en rekening gehouden met de voorstellen.
Voor mij wordt het deze laatste versie.
Ik heb een nieuwe update geplaatst. Deze keer weer vertrokken vanuit oorspronkelijke plaat en rekening gehouden met de voorstellen.
Voor mij wordt het deze laatste versie.
Ps bedankt aan iedereen
is de mooiste ook, goed gedaan !! erg mooie en warme foto !
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment