Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meisje in de duinen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: meisje in de duinen

Oorspronkelijk geplaatst door Van Hoof Dennis Bekijk bericht
    Zo in orde?
    Jammer, maar je raakt verder van je opzet.
    Zie je niet die honderden foto's hier op het forum om je aan op te trekken en te vergelijken? Steel met je ogen zeg ik altijd.
    Je model zit in de schaduw (fotografie en belichting !), dat kan je via software wel wat bijsturen maar nooit omdraaien. Op dat moment is herbeginnen en beter aanpakken de enige valabel oplossing hoor, hard in het begin, maar het is niet anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      Jammer, maar je raakt verder van je opzet.
      Zie je niet die honderden foto's hier op het forum om je aan op te trekken en te vergelijken? Steel met je ogen zeg ik altijd.
      Je model zit in de schaduw (fotografie en belichting !), dat kan je via software wel wat bijsturen maar nooit omdraaien. Op dat moment is herbeginnen en beter aanpakken de enige valabel oplossing hoor, hard in het begin, maar het is niet anders.
      ja dit weet ik maar ik probeer toch elke foto die ik upload te maken tot deze foto eigenlijk niet beter kan buiten een nieuwe te maken zo leer ik ook veel volgende keer let ik dus wat meer op m'n belichting en ben ik een stapje verder Met elke tip ik krijg leer ik wat bij is het over belichting, compositie, kleuren .. door aan alles te werken leer je het meeste denk ik altyd ^^
      D90 picture's my fantasy

Comment

werk je met RAW?
        Dan kan je toch altijd opnieuw herbeginnen?
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          werk je met RAW?
          Dan kan je toch altijd opnieuw herbeginnen?
          kan je zowieso niet herbeginnen? (ik werk met gimp2, heb eigenlijk perongeluk ontdekt dat in windows live photo gallery alle bewerkingen ook gemaakt door andere programma's ongedaan kunnen gemaakt worden, gewoon door 'instellingen terugzetten', wat bij mij voor die foto dan de bedoeling niet was, maar handig om weten )
          groetjes
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
          X