Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jaimy
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Jaimy
leuke foto,
mooi gecentreerd, alhoewel het jammer is dat de onderste klinknagel er niet opstaat, eventueel klinknagels 3 en 9 horizontaal zetten?
scherpe oogjes,
plezier in het poseren,
mooie kleuren
-
Comment
-
ikvolg plaatwerker. Een off-shoe invulflits zou hier wonderen gedaan hebben. Maar toch leuke foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtleuke foto,
mooi gecentreerd, alhoewel het jammer is dat de onderste klinknagel er niet opstaat, eventueel klinknagels 3 en 9 horizontaal zetten?
scherpe oogjes,
plezier in het poseren,
mooie kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichtik mis hier toch wel scherpe oogjes en algemene scherpte hoor? :S
De ogen zien er ook zo raar uit.Heb nog zoveel te leren
Comment
-
Op dit moment kan je reeds bij een lichte vergroting de vierkantjes op het kinderhoofd
gaan tellen. De bestandsgrootte is (nog) maar 75 KB en dat komt de afbeeldingskwaliteit
niet ten goede. Hoe groot was het bestand voor de upload?
Waarom eigenlijk TINYpic? Er zijn veel betere parkeerplaatsen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtjammer is dat de onderste klinknagel er niet opstaat, eventueel klinknagels 3 en 9 horizontaal zetten?
Geprobeerd om de 3e en 9e horizontaal te plaatsen, als ik deze helemaal horizontaal maak dan crop ik halfweg in een onderste klinknagel.
Alleen zou ik ook nog de beschadigingen rond klinknagel 9 wat weggewerkt hebben.
In dit soort situaties doet een invulflits wonderen.Een off-shoe invulflits zou hier wonderen gedaan hebben
De ogen zien er ook zo raar uit.
Hoe groot was het bestand voor de upload?
Waarom eigenlijk TINYpic? Er zijn veel betere parkeerplaatsen.
Comment
-
-
Comment