Update: ( reflectie weggewerkt + correctie horizon )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang in Nieuwpoort
Collapse
X
-
-
Re: Zonsondergang in Nieuwpoort
Ik vind het goed, de avondsfeer zit erin en mooie benadering van dit bekende beeld.
Ik zou nog wel de horizon recht zetten en die vlekjes (weerspiegeling) op de rug van de man wegwerken want nu lijkt het of er gaatjes in het beeld zittenMvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/
-
Oorspronkelijk geplaatst door vanalleswa Bekijk berichtIk vind het goed, de avondsfeer zit erin en mooie benadering van dit bekende beeld.
Ik zou nog wel de horizon recht zetten en die vlekjes (weerspiegeling) op de rug van de man wegwerken want nu lijkt het of er gaatjes in het beeld zittenmvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
maar volg die bovenstaande tips maar!
zal er veel beter op wordenTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
toffe foto,
maar nu heb je je horizon laten afzakken naar de andere kant.
Ik weet niet of je met PS(E) werkt?
"Weergave - linealen"
en vanuit die linealen kan je een lijn laten zakken zodat je direct kan zien of je horizon recht staat.
Het is ook gemakkelijker voor iedereen, wanneer je eerst je originele foto plaatst en daaronde je update.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk volg hier 'Vanalleswa' zijn commentaar.
Ook nog eens de tip van NoenkelMi ivm plaatsing update nalezen.
Groetjes
Mvg,
Mod-!Bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtUpdate is prima, enkel de horizon helt nog wat naar links
Comment
-
Comment