Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lantaarntje
Collapse
X
-
-
Re: Lantaarntje
Knap
Zéér vroeg opgestaan zeker
Mvg,
EddySmaken verschillen
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtZéér vroeg opgestaan zekerIf today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Comment
-
-
-
Heel erg mooi en ik vind het zeer jammer dat het eind van het diertje net aan scherpte
gaat verliezen. Ook daar gun ik jou de scherpte van het voor-deel. Al is het niet
overeenkomend met mijn fotografeervoorkeur, ik kan het zeker waarderen.
Lees ik goed in de exif dat je hebt geflitst of schiet ik nog steeds te kort in het
interpreteren van die gegevens?Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Een heel knappe foto! Ik heb er dit weekend ook één proberen te fotograferen, maar die was spijtig genoeg mislukt.
BTW, ik zag hem trouwens net ook nog eens op 'Fro' zijn website staan. Vooral die spin gaf mij de kriebels!
Comment
-
Bedankt voor de comments!!
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtLees ik goed in de exif dat je hebt geflitst of schiet ik nog steeds te kort in het
interpreteren van die gegevens?
om die zo zacht mogelijk te maken. (diffusion dome+softbox met extra tissues er nog eens ingeplakt)
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk berichtBTW, ik zag hem trouwens net ook nog eens op 'Fro' zijn website staan. Vooral die spin gaf mij de kriebels!If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Comment
-
-
-
knap zo met die druppeltjes
het opstaan loonde de mooiete
groetjes
renske
Comment
Comment