Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine Hanne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleine Hanne

eens iets totaal anders dan waar ik me normaal mee bezighoud om te fotograferen: ons dochtertje van 10,5mnd. Ze zat vanmiddag in haar eerste zwem/plonsbadje te spelen opt terras en ik dan maar in de loden zon een paar familiefoto's nemen. Hierbij zet ik zowel de originele (wat de camera ervan maakte) en de verwerkte raw (hoe ik het liever zie). Graag had ik van jullie gehoord wat jullie gedacht erover is...

origineel

verwerkte raw

update met de oogjes een beetje minder opgelicht en stukje afgedaan

bedankt om te kijken en eventueel te beoordelen
    Last edited by the_wussy; 27 mei 2012, 13:09.
    Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.

Re: Kleine Hanne

Wat een mooi kindje maar ik zou er bovenaan een stukje afdoen, tot juist boven dat felrose dingetje rechts, want nu gaat het hoedje teveel met de aandacht lopen. En het is toch de bedoeling dat de aandacht naar het kindje gaat
    grt. Ria

Comment

voor mij zijn de oogje Te bewerkt! maar je schattige modelletje wil zeker nog poseren
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

ook voor mij zoiets tussen de 2, maar meer richting je bewerking uitdraaiende.
        Momenteel komt het iets te plastiekerig over
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

het is een schattige meid met een vrolijke hoed op haar hoofdje
          maar de Raw bewerking nog eens herdoen maar dan met iets zachter resultaat

Comment

kvond de oogjes er mss ook net iets over, maar int echt heeft ze stralend blauwe ogen (iedereen spreekt ervan, zelfs wildvreemden op straat die haar zien). En op de "camera-jpeg" kwam het totaal niet over.
            Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.

Comment

Je update
              grt. Ria

Comment

Working...
              X