Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghost's on the beach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ghost's on the beach

Oorspronkelijk geplaatst door nmr Bekijk bericht
    ... @ plaatwerker : deze keer geen commentaar op uw" stokpaardje" het histrogram ? ...
    Voor je zo'n plaagstoot uitdeelt, kan je dat zelf even controleren aan de hand van een
    download. Dan kan alsnog en dan weet je het.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

ik heb eventjes moeten kijken en nog eens kijken om het geheel te interpreteren.
      Is dit wel een foto? Lijkt een mooie aquarel! Rustgevend beeld!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Moet zeggen dat het een knap plaatje is en de techniek die je toegepast hebt is heel goed gelukt.
        Het is van die specialekes dat we het moeten hebben (voor de meesten dan toch).

Comment

Beste BD vrienden!
          Bedankt voor de opmerkingen, bedankt voor de levendige discutie.
          @corre 1980 : Bedankt voor je tips en uitleg.

Het is waar dat als je genoeg schrijft je "senior member" wordt en daarom niet zoveel kennis hebt als soms gedacht wordt.
          Ik heb het al eens in een topic geschreven dat ik persoonlijk geen school kan volgen, ik ben autodidact, ik maak dus af en toe een hele goede blijkbaar maar zit er ook wel eens volledig naast, het zal zo moeten, ik kan het niet op een andere manier.

Met deze foto heb ik eens iets anders geprobeerd, zo zie je maar weer dat er vele verschillende smaken zijn.

i.v.m. de opmerking van plaatwerker, zoals ik al schreef "heb ik respect voor zijn mening" voor iedereen zijn mening trouwens.
          Het is steeds aan de fotograaf om je mening aan te passen of niet, als je denkt dat het de foto beter maakt.
          Plaatwerker heeft me al veel vooruit geholpen op BD, ik ken hem dus al langer ,
          Wel ik gebruik het woord Nederlander ( die zijn gewoon soms directer ).
          Dit is ooit zoals aangehaald door Corre, gestart met een PM door plaatwerker. Die natuurlijk niet iedereen ziet, toen in de PM stond ook hulp en werd er gepraat over het directer zijn" kwam trouwens van Plaatwerker zelf". Ik kan dus verstaan dat het voor sommigen hard klinkt, maar meestal doet hij het zachter hoor .
          Hij heeft dit bericht naar mij verzonden, als je elkaar al even becommentarieert dan weet je wat je van elkaar wil zeggen. Sluit niet uit dat het soms hard overkomt.

Sorry, heeft helemaal niets met Topic te maken maar wou ik even kwijt.

Nogmaals corre 1980, bedankt voor het opnemen van mindere fotografen.
          Plaatwerker bedankt voor je eerlijke "rauwe" mening.
          Alle anderen bedankt om te kijken en te reageren.

Ik blijf proberen er goede te maken

Vriendelijke groeten Bruno
          Last edited by Bruno D.G.; 26 mei 2012, 13:16.
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Een specialleke :rolletjes: maar het heeft wel iets

Comment

Working...
            X