Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik heb het raam opengezet en er waterdruppels opgespoten
mijn camera staat op statief, met macrolens, aan de éne kant van het raam en ik zit aan de andere kant van het raam (in mijn bad tegen de muur gedrukt)
camera vooraf manueel scherpstellen op de druppels en met afstandsbediening afdrukken
de foto hoort eigenlijk ondersteboven met mezelf wazig op de achtergrond en de druppels tonen dan een omgekeerde reflectie. Maar ik vind hem leuker zo!!
Knap gedaan!
Wat mij betreft ben je geslaagd in het cratief interpreteren en uitvoeren van de opdracht.
Toch één opmerking: ik kan de neiging niet onderdrukken om op de verschillende druppels te klikken om te zien of er dan geen groter beeld verschijnt. Zonder resultaat echter . . . Waarschijnlijk al veel te lang met computertoepassingen bezig.
Luc
Comment