Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
maar meer scherptediepte was idd een must. nu ja, je niet laten ontmoedigen en gwn verder proberen.
mss de volgende keer ook proberen van een beetje meer ruimte in de kijkrichting van de beestjes te geven.
Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.
Om in profiel de hele beestjes scherp te hebben gebruik ik meestal f/9. Mssn goed om dit volgende keer als startinstelling te gebruiken
en van daaruit aanpassen indien nodig!
Mvg!
If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Heb gisteren wat verschillende diafragma's geprobeerd maar ze zaten niet echt stil Dit was de mooiste in profiel
ik snap het hoor! ik jaag ook regelmatig op dit kleine grut en dikwijls zijn ze gaan vliegen voor de foto helemaal gelukt is. blijven proberen en we komen er wel
dikwijls zijn ze gaan vliegen voor de foto helemaal gelukt is.
niet als je om 6u 's morgens vertrekt om ze te gaan vastleggen Insecten zijn als reptielen. Als ze nog niet zijn opgewarmd zitten die heel mooi stil en
als er dauw is kunnen ze meestal nog niet weg door het vocht op hun vleugels!
If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
niet als je om 6u 's morgens vertrekt om ze te gaan vastleggen Insecten zijn als reptielen. Als ze nog niet zijn opgewarmd zitten die heel mooi stil en
als er dauw is kunnen ze meestal nog niet weg door het vocht op hun vleugels!
inderdaad, ik moet dit echt gaan inplannen in mijn dagritme!
Je hebt niet de makkelijkste modellen gekozen.Ik weet uit ervaring dat ze vanwege hun kleurtje moeilijk te platen zijn.Verdienstelijke poging.
dgv Eric
Comment