Straatwerk zoals gewoonlijk. Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Naamloos
Collapse
X
-
-
Re: Naamloos
Mooi en goede omzetting
één seconde vroeger gedrukt was een nog sterkere foto, denk ik.
Mvg,
EddySmaken verschillen
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooi en goede omzetting
Mvg,
Eddy
Wel denk ik dat een lager standpunt van de camera zou hebben kunnen bijdragen tot een
sterker beeld. Dat is voor mij één van de redenen waarom ik mijn Compactje met
draaibaar schermpje (Canon G11) zo graag gebruik voor straatfotografie.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDat van die seconde kan ik niet volgen maar ik sta open voor uitleg.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Ergens stoor ik mij niet zo aan het centrale in dit beeld. Dit moment zorgt ervoor dat de dame duidelijk zichtbaar is. Een relatieve "seconde" vroeger en de achtergrond zou storender zijn.
Ik vind een 1:1 crop met de dame centraal hier ook wel ok (zonder struikjes rechts).Canon / Ubuntu / MacOSX / GIMP
Comment
-
@Eddy: Ik dacht dat een symmetrische compo hier wel kon omdat de omgeving zo goed als symmetrisch was. 1 seconde eerder had ik waarschijnlijk ook die omgekeerde V van haar benen niet zo mooi gehad. Waarschijnlijk was het wel sterker geweest als ik het moment dat ze haar eerste voet op het zebrapad had kunnen vastleggen.
@Plaatwerker: Terechte opmerking, jij hebt echt wel een goed oog. Een lager standpunt had meer gevoel van verbondenheid gegeven en haar hoofd losgemaakt van de achtergrond.
@jhover: Dacht ik eerst ook, maar dan gaat de curve in de fietsen verloren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk denk dat dan de dame één seconde eerder zich op een zeer sterk punt van het beeld
bevond. Ik vind ze nu iets te centraal in beeld. Iets meer naar rechts zou beter geweest zijn
en waarschijnlijk hadden we meer diepte in de foto gehad. (persoonlijke smaak)
Mvg,
EddyVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht...
dan had je deze pas niet gehad.
vind het mooi zo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Goed gezien. Een lager standpunt zou een heel ander beeld geven, niet alleen van de dame, maar ook van de fietsen. Misschien zie je de massa sturen dan niet meer. Beter voor het een, minder goed voor het andere. Het blijft gissen zonder tweede foto om te vergelijken. Deze spreekt me zeker wel aan.
Luc
Comment
-
-
tof gedaan
'k ben aan 't twijfelen of ik er een stukje af zou doen rechts, of niet
Comment
Comment