Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Kleuren en scherpte vind ik voor zover ik kan zien goed, alleen vind ik het concept persoonlijk niet zo geslaagd...meer dan 50% van je foto bestaat uit het witte bord en ondergrond...
Kleuren en scherpte vind ik voor zover ik kan zien goed, alleen vind ik het concept persoonlijk niet zo geslaagd...meer dan 50% van je foto bestaat uit het witte bord en ondergrond...
Het origineel vind ik ook beter. Ik zou hem alleen niet met f2.8 genomen hebben maar op zijn minst f10. De onscherpte stoort me namelijk. Ook het licht vind ik niet echt geslaagd. De middelste aardbei en de kiwi vangen voor mij te weinig licht. Ik vermoed dat je dit gewoon ergens in een keuken getrokken hebt zonder speciale lichtopstelling?
Comment