Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb ze alle 8 bekeken en ik hou het meeste van deze.
Wellicht omdat hij het meest licht bevat ? Mooi portret, het blauwe van de spot is mooi meegenomen. Spot erop of eraf is de vrijheid van de fotograaf.
Groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ik kan niet weten of het de laatste is, maar 't zou een heel mooie afsluiter voor de reeks zijn. Het wordt in ieder geval moeilijk om dit nog te overtreffen.
Luc
Snij links eens af tot het spotje daar is verdwenen: dan gaat alle aandacht naar Jan.
neeeee juist niet, ik vind het juist goed dat de spot de aandacht wat weg trekt van jan.
als je jan wat kent (niet persoonlijk) dan weet je waarom.
ga eens naar een concert van jan en je zal ook direct begrijpen waarom
hoe raar het ook mag klinken maar jan staat niet echt graag in the spotlight
Heb ze alle 8 bekeken en ik hou het meeste van deze.
Wellicht omdat hij het meest licht bevat ? Mooi portret, het blauwe van de spot is mooi meegenomen. Spot erop of eraf is de vrijheid van de fotograaf.
Groeten,
deka
ja deze heeft inderdaad het meeste licht en ik neem bewust de vrijheid waar ik de reden hier voor boven al vermelde.
Ik kan niet weten of het de laatste is, maar 't zou een heel mooie afsluiter voor de reeks zijn. Het wordt in ieder geval moeilijk om dit nog te overtreffen.
Luc
hmmm, zou ik het bij deze voor bekeken houden?
ik weet het nog niet goed ik heb er wel nog enkele.
waarvan ik denk dat er nog eentje is dat deze kan over treffen.
maar mijn smaak is die van u daarom nog niet
Comment