Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

W.W.Web (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: W.W.Web (2)

    De spin staat er behoorlijk op. Om meer scherpte te krijgen moest je het diafragma nog meer dichtdraaien, maar dan krijg je problemen met licht. Een langere sluitertijd is alleen een optie als je met een statief werkt, het absoluut windstil is en je onderwerp mooi stil blijft zitten. Als je om dat te vermijden heel hoog in de ISO moet gaan, dan verlies daardoor weer kwaliteit. Ik zie dat je met ISO 100 hebt gewerkt. Met een D300 moet je op ISO 400 toch nog een zuiver beeld halen en dan kan je je diafragma 2 stops verder dichtdraaien.
    Als de dioptrieregeling van je toestel ontoereikend is, dan kan je volgens mij een voor jou aangepast lensje laten maken om voor je zoeker te schuiven. Waar en hoeveel het kost, weet ik niet, maar ik heb al wel eens iemand ontmoet die dat had om te kunnen fotograferen zonder bril.
    Luc

    Comment


    • #17
      Re: W.W.Web (2)

      Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
      Als de dioptrieregeling van je toestel ontoereikend is, dan kan je volgens mij een voor jou aangepast lensje laten maken om voor je zoeker te schuiven. Waar en hoeveel het kost, weet ik niet, maar ik heb al wel eens iemand ontmoet die dat had om te kunnen fotograferen zonder bril.
      Luc
      In ieder geval de moeite waard om eens te informeren.

      Comment


      • #18
        Re: W.W.Web (2)

        Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
        In ieder geval de moeite waard om eens te informeren.
        Sigma leverde deze zelf in verschillende sterktes voor hun camera modellen...wellicht dat andere merken dit ook doen? (waren niet direct bij Sigma Benelux te vinden, wel op de .jp hoofdsite)
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #19
          Re: W.W.Web (2)

          de eerste is bijlange niet slecht (beter dan je vorig reeksje)
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #20
            Re: W.W.Web (2)

            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            de eerste is bijlange niet slecht (beter dan je vorig reeksje)
            Ze zeggen toch niet voor niks oefening baart kunst.
            Als me iets niet gelijk wilt lukken moet je niet gelijk opgeven is me geleerd je er gewoon in vastbijten net zo lang tot het lukt

            Comment

            Working...
            X