Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
binnengluren
Collapse
X
-
-
Re: binnengluren
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtVolgende keer een circuliar polarisatie filter gebruiken zo kun je dus de weerspiegeling mee wegdraaienvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichtweerspiegeling weg en dan verlies je vlug het "binnengluren" gevoel van de fotovriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
maar ik zou het contrast toch een beetje verhogen: heb je een nog beter onderscheid tussen de weerspiegeling en het schildersgerief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmaar ik zou het contrast toch een beetje verhogen: heb je een nog beter onderscheid tussen de weerspiegeling en het schildersgeriefOorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtMooie opzet, maar de reflecties zijn wat "te", het geheel wordt onduidelijk. Misschien het contrast wat opdrijven ?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
je update is beter hoor
Je hebt nu wel een beetje 'spookbeeld'
maar das van de weerspiegeling
Comment
-
je update is voor mij de beste SienTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Tja, zal ik dan eens tegendraads zijn
Ik vind de eerste de beste, juist door de zachte kleuren.
Overigens een heel sterk beeld, ik herken de kleurenchaos bij de kunstschilder en dan met name.. de kleuren en de chaos, maar dat hoort er kennelijk bijHeb nog zoveel te leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtTja, zal ik dan eens tegendraads zijn
Ik vind de eerste de beste, juist door de zachte kleuren.
Overigens een heel sterk beeld, ik herken de kleurenchaos bij de kunstschilder en dan met name.. de kleuren en de chaos, maar dat hoort er kennelijk bijvriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment