Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op de Col de Pradel, na 25km zonder ook maar iemand tegen te komen.
Ik heb bewust het huisje er niet helemaal opgezet omdat er loodzware cementzakken opgestapeld lagen
Hopelijk heb je die rust hier dan gevonden
Mooie foto
O jazeker! Met pic-nic, zonder echtgenoot die loopt te zagen over het lange fotograferen en alsmaar onder de grond wil kruipen, enkel het gezang van vogeltjes, geruis van de wind... (enfin kan nog zo uren doorgaan )
Ik had daar eigenlijk kunnen gaan overnachten, alles is voorzien in de berghut, maar ja het is wel wat eenzaam zo alleen daarboven
O jazeker! Met pic-nic, zonder echtgenoot die loopt te zagen over het lange fotograferen en alsmaar onder de grond wil kruipen, enkel het gezang van vogeltjes, geruis van de wind... (enfin kan nog zo uren doorgaan )
Ik had daar eigenlijk kunnen gaan overnachten, alles is voorzien in de berghut, maar ja het is wel wat eenzaam zo alleen daarboven
Bedankt voor het schrijven allemaal
Prachtige foto!!! Met de fiets of met de voetenwagen gedaan ? Wel een heel prachtige streek daar
grt. Ria
Met de 4x4 eigenlijk . Ik kan nog niet lang stappen met zere voet en die Col gaat van 600 naar 1800 meter. Verschillende stukken zijn zo slecht dat je echt enkel te voet of met terreinwagen moet gaan.
In normale omstandigheden doen we hier alles met de voetenmachine hoor!
Het weer viel weer mee
Ja daar meestal wel. Als het in de Aude slecht is, gaan we meestal naar de Ariège en daar is het dan goed.
Ik zou er met de motor wel willen tuffen
In de zomermaanden is dat daar een "speelterrein" voor quads en terreinmoto's. Dus ga je gang zou ik zeggen
Comment