Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hdr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hdr

Nog een poging tot....
    HDR

Exposure fusion:

Geslaagd of niet, alle tips welkom
    Photography is an art of observation.

Re: Hdr

Foto 1 HDR zeker geslaagd. Juist genoeg.
    Wat het compo betreft zou ik kiezen voor meer lucht en voor minder water. Het water is geen meerwaarde voor het hdr daarentegen is dit voor de lucht en wolken wel het geval
    Voor de ene of andere reden heb ik het gevoel dat de foto schef staat alhoewel de schoorstenen recht staan.

Foto 2 merk ik niet echt dat het HDR is En sis er een gebrek aan scherpte. Ik vermoed dat er iets mis gegaan is bij het lijnen ( merge) van de verschillende foto's
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Re: Hdr

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Foto 1 HDR zeker geslaagd. Juist genoeg.
      Wat het compo betreft zou ik kiezen voor meer lucht en voor minder water. Het water is geen meerwaarde voor het hdr daarentegen is dit voor de lucht en wolken wel het geval
      Voor de ene of andere reden heb ik het gevoel dat de foto schef staat alhoewel de schoorstenen recht staan.

Foto 2 merk ik niet echt dat het HDR is En sis er een gebrek aan scherpte. Ik vermoed dat er iets mis gegaan is bij het lijnen ( merge) van de verschillende foto's
      Robby BB
      Bedankt Robby voor de tips, de tweede is geen HDR, gewoon exposure fusion met verschillende belichtingen om de zoldering in de doorgang goed te krijgen. De achtergrond (bomen) is inderdaad niet scherp, deze had ik moeten markeren als ghost.
      Nog heel wat te leren aan Photomatix
      Photography is an art of observation.

Comment

Working...
      X