Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
loopbrug
Collapse
X
-
-
Re: loopbrug
Mooie diagonaal, over het bootje ga ik met Robby mee.
Persoonlijk zou ik hem rechts nog wat in het histogram opschuiven , hij mag iets lichter .
In mijn ogen komen de kleuren "van die grijze dag" iets beter uit .mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
ik kan hier niets aan toevoegen (teveel smoutebollen gegeten gisteravond )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtGelukkig dat er voor mij nog wat overblijft:
Origineel opnieuw ter hand nemen. Rechtzetten op de elementen in de achtergrond.
Desgewenst maatregelen terzake het histogram. Daarna opnieuw croppen, verkleinen en
naverscherpen.
bedankt voor de raadgevingen, update geplaatstvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtbedankt voor de raadgevingen, update geplaatst
Maar die kleuraanpassing stond er niet bij hoor. En jouw crop is minder netjes dan in de
eerste plaatsing. Het staat wel keurig recht nu.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk berichtik vind hem nu een beetje te bleek
misschien de gulden middenweg?
wel leuke compo
gulden middenweg geplaatstvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Ik vraag mij af waarom de derde beter zou zijn dan de eerste.
kijk wat er met de lucht is gebeurd.. Het is slecht weer die dag, als ik de wolken bekijk en in de update heb je ploseling een heldere, schitterende en overbelichte lucht. Je mag de waarheid een beetje aanpasen maar zeker geen geweld aandoen. Met zo'n weer gaan de kleuren ook niet echt fris uitzien en in de update exploderen de kleuren van het scherm. Door de kleuren en de lucht komen de foto's niet realistisch over.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Alvorens commentaar te geven...
Wat is eigenlijk de bedoeling, onderwerp in deze foto?
zonder uitleg vind ik ze alle drie storend.
Comment
Comment