Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook een schoontje, maar het rood in het midden is niet echt mijn smaak. Alsof een negatief te lang is blijven liggen alvorens te ontwikkelen. Maar dat is louter smaak.
Het zwart wordt gebruikt in doodsprentjes dus voor communie
Maar zoals gezegd kwestie van smaak
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Bedankt voor het kijken en de reacties Persoonlijk was ik de mening toegedaan dat deze niet slecht was. ik heb er niet bij stilgestaan dat zwart voor andere kaartjes gebruikt wordt, ik had hier misschien een beetje kleur moeten inbrengen. het rood, ja ik weet het niet ik heb wat met de schuifjes geschoven en denk het toch maar zo te laten.
alvast bedankt om jullie meningen te geven hiervan leer ik weer wat bij.
Groetjes
Herman
Groetjes, Herman.
Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.
Comment