Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb precies de indruk dat je de DOF met photoshop hebt gedaan?
NoenkelMI,
Dat is wel een compliment maar ik moet je teleurstellen deze foto is zo uit de camera gerold.
De foto`s zijn genomen met de sigma 85mm F1.4.Het enige wat ik gedaan heb is me levels R.G.B. per kanaal aangepast.
Mooie foto, door de iso te verhogen kon je sluitertijd korter en was de beweging misschien bevroren.
Zappa dat heb ik overwogen maar ik hou wel van een beetje beweging in mijn foto`s.
Dit omdat het tijdens een live optreden gemaakt is vindt ik het ook wel passen. Mijn persoonlijke mening.
wel je zanger springt uit de foto
misschien een beetje jammer dat z'n microhand niet scherp is - maar dat heb ik pas nu gezien, dus echt erg is dat niet.
Blijkbaar een goeie lens (zónder afbreuk te willen doen aan jouw kunsten)
wel je zanger springt uit de foto
misschien een beetje jammer dat z'n microhand niet scherp is - maar dat heb ik pas nu gezien, dus echt erg is dat niet.
Blijkbaar een goeie lens (zónder afbreuk te willen doen aan jouw kunsten)
In eerste instantie dacht ik waarom zou ik een lichtsterke lens kopen.
Maar nu ben ik blij dat ik er een gekocht heb, dus ben ik nu opzoek en aan het sparen voor een andere lichtsterke lens. Maar die zijn zo kostbaar Maar waar ik ook op moet letten dat ze eventueel nog op een toekomstig camerabody passen het zij een Crop /FF camera.
In eerste instantie dacht ik waarom zou ik een lichtsterke lens kopen.
Maar nu ben ik blij dat ik er een gekocht heb, dus ben ik nu opzoek en aan het sparen voor een andere lichtsterke lens. Maar die zijn zo kostbaar .
Als het gaat om vooral concertfotografie, neem dan een zoomlens met op alle
brandpuntsafstanden de mogelijkheid tot gelijke lichtsterkte. Dat is mij tot dusver
uitstekend bevallen.
Als het gaat om vooral concertfotografie, neem dan een zoomlens met op alle
brandpuntsafstanden de mogelijkheid tot gelijke lichtsterkte. Dat is mij tot dusver
uitstekend bevallen.
Daar ben ik dan ook voor aan het sparen plaatwerker ik wil nu een een telezoomlens die over het hele bereik 2.8 is of nog licht sterker.
Comment