Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
sorry maar ik vind het plaatje niet kloppen.
2 matal freaks in volle zon in het park
het harde licht komt niet flaterend over, daar ik hen eerder in donkere, duistere kelders zie spelen.
compo (personen in het midden) is niet echt spannend
en tenslotte hoeveel kb bedraagt je foto (post)? nog wat opscherpen?
sorry maar ik vind het plaatje niet kloppen.
2 matal freaks in volle zon in het park
het harde licht komt niet flaterend over, daar ik hen eerder in donkere, duistere kelders zie spelen.
compo (personen in het midden) is niet echt spannend
en tenslotte hoeveel kb bedraagt je foto (post)? nog wat opscherpen?
sorry maar zo zie ik het, maar wie ben ik
groetjes
renske
Ik ben normaal niet zo'n volg persoon maar hier moet ik wel volgen
voor mij klopt het plaatje wel, nl. dat die jonge gasten moderne muziek spelen op een stuk ruïne en.. op een niet voor de hand liggende locatie.Daar gaat de foto om. Vandaar ook mijn titel " Rock meets rock". Ze genoten ook van het zonnetje zoals iedereen in het park.
En wat betreft de kb's van de foto, kan iemand mij vertellen hoe je een foto verkleind met toch nog een goeie kwaliteit. Ik doe dat altijd met de BD-sizer
grt. Ria
Pink Floyd in Pompeii
in 1971
dus zó erg kan het niet "niet kloppen".
Voor de rest ga ik wel akkoord met vorige comments.
Het tijdstip is totaal verkeerd gekozen: veel beter om 's morgens vroeg of 's namiddag heel laat te fotograferen.
Crop eens een deel van de linkerkant van je foto weg (zo'n goeie 2 cm)
maar zet de foto ook maar eens recht, afgaande op de vertikalen.
Je foto is te groot (max 900 pixels langs de langste zijde)
Je werkt met BDSizer:
dit zijn mijn instellingen
(de laatste tijd werk ik meestal zonder de extra verscherping, omdat mijn foto's anders te scherp worden )
voor mij klopt het plaatje wel, nl. dat die jonge gasten moderne muziek spelen op een stuk ruïne en.. op een niet voor de hand liggende locatie.Daar gaat de foto om. Vandaar ook mijn titel " Rock meets rock". Ze genoten ook van het zonnetje zoals iedereen in het park.
En wat betreft de kb's van de foto, kan iemand mij vertellen hoe je een foto verkleind met toch nog een goeie kwaliteit. Ik doe dat altijd met de BD-sizer
grt. Ria
ik verklein mijn foto's met ps en op juiste formaat uploden
( tussen de 300 en 500 kd)
Pink Floyd in Pompeii
in 1971
dus zó erg kan het niet "niet kloppen".
Voor de rest ga ik wel akkoord met vorige comments.
Het tijdstip is totaal verkeerd gekozen: veel beter om 's morgens vroeg of 's namiddag heel laat te fotograferen.
Crop eens een deel van de linkerkant van je foto weg (zo'n goeie 2 cm)
maar zet de foto ook maar eens recht, afgaande op de vertikalen.
Je foto is te groot (max 900 pixels langs de langste zijde)
Je werkt met BDSizer:
dit zijn mijn instellingen
(de laatste tijd werk ik meestal zonder de extra verscherping, omdat mijn foto's anders te scherp worden )
Comment