Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De schaduw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De schaduw

    Al eentje van meer dan een jaar oud. In de hoofdrol Jean-Louis Escargot.



    Uploaded with ImageShack.us
    http://ianvanlanduyt.be/

  • #2
    Re: De schaduw

    Erg mooi en goed gezien, spijtig het slakje is niet scherp genoeg. Scherpstellen op ogen (voorkant).

    Comment


    • #3
      Re: De schaduw

      Om de scherpte in de ogen te krijgen zou je kunnen pannen
      Slakje mag voor mij iets uit de linker bovenhoek gehaald worden.
      Volgende keer eerst vangrails plaatsen
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: De schaduw

        Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Om de scherpte in de ogen te krijgen zou je kunnen pannen
        Slakje mag voor mij iets uit de linker bovenhoek gehaald worden.
        Volgende keer eerst vangrails plaatsen
        Robby BB

        dank u om mijn avond wat vrolijker te maken, deed mij spontaan glimlachen

        Comment


        • #5
          Re: De schaduw

          Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          dank u om mijn avond wat vrolijker te maken, deed mij spontaan glimlachen
          Oei daar gaat mijn reputatie.
          Een foto roept gevoelens, emoties, frustratie, reakties enz,op
          Dat uw avond wat vrolijker is heb je alleen aan uw eigen en deze foto te danken
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment


          • #6
            Re: De schaduw

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Om de scherpte in de ogen te krijgen zou je kunnen pannen
            Slakje mag voor mij iets uit de linker bovenhoek gehaald worden.
            Volgende keer eerst vangrails plaatsen
            Robby BB

            hey,

            Bedankt voor de commentaar!
            Jaa het was inderdaad niet echt makkelijk om deze snelle jongen te fotograferen, maar het is dan toch eens gelukt

            Mag ik juist nog vragen wat je juist bedoelt met uit de linker bovenhoek halen?
            Als ik het mij goed herinner was de originele foto veel groter (dus zaten er meer storende details in) en ik heb die dus bijgesneden tot dit.

            groeten
            http://ianvanlanduyt.be/

            Comment


            • #7
              Re: De schaduw

              Oorspronkelijk geplaatst door IanVanLan Bekijk bericht
              hey,

              Bedankt voor de commentaar!
              Jaa het was inderdaad niet echt makkelijk om deze snelle jongen te fotograferen, maar het is dan toch eens gelukt

              Mag ik juist nog vragen wat je juist bedoelt met uit de linker bovenhoek halen?
              Als ik het mij goed herinner was de originele foto veel groter (dus zaten er meer storende details in) en ik heb die dus bijgesneden tot dit.

              groeten
              Als je hem uit de rechter hoek wil halen zul je er links en boven wat moeten bijdoen.
              Als daar storende elementen zitten waardoor je deze crop heb dan moeten we daar mee leven tenzij en nu ga ik uw avond mischien terug verprutsen, een bepaald compo verkrijgen doe je niet alleen op de computer. Dit begint al bij het maken van de foto.
              Zorg ervoor dat je tijdens het richten met je camera al die storende elementen vermijd.
              maak uw compo zo goed mogelijk, dat je achereraf maar wat hebt bij te werken. Finishing touch. Dit geld feitelijk voor alles als scherpte,kleur, DOF enz.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: De schaduw

                Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Als je hem uit de rechter hoek wil halen zul je er links en boven wat moeten bijdoen.
                Als daar storende elementen zitten waardoor je deze crop heb dan moeten we daar mee leven tenzij en nu ga ik uw avond mischien terug verprutsen, een bepaald compo verkrijgen doe je niet alleen op de computer. Dit begint al bij het maken van de foto.
                Zorg ervoor dat je tijdens het richten met je camera al die storende elementen vermijd.
                maak uw compo zo goed mogelijk, dat je achereraf maar wat hebt bij te werken. Finishing touch. Dit geld feitelijk voor alles als scherpte,kleur, DOF enz.
                Robby BB
                Jaa begrijp ik helemaal. https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                Dit is de oorspronkelijke foto. Heb hem niet op mijn pc staan anders kon ik hem zo tonen. Moest je deze link niet kunnen zien dan zal je eventjes geduld moeten hebben
                Zoals je daar kan op zien had ik al geprobeerd om zo weinig mogelijk storende elementen erin te brengen , maar ik kon niet lager gaan met mijn camera door de jacuzi.
                En je verprutst helemaal mijn avond niet hoor nu Ik weet dat alles begint met hoe je de foto neemt. Ik probeer zo weinig mogelijk iets te veranderen aan mijn foto's.
                Last edited by IanVanLan; 10 mei 2012, 17:36.
                http://ianvanlanduyt.be/

                Comment


                • #9
                  Re: De schaduw

                  Ik vind niet dat er veel storende in het origineel zit op F....book
                  Rekening houdend met je titel zou ik als volgt croppen en met een beetje fantasie hebben we onze vangrail. Gebruik makend van de diagonale en die vanuit de hoeken laten vertrekken
                  Als ik de foto moet verwijderen geef dan een seintje
                  Robby BB

                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: De schaduw

                    [QUOTE=robbydorine;3536902]Ik vind niet dat er veel storende in het origineel zit op F....book
                    Rekening houdend met je titel zou ik als volgt croppen en met een beetje fantasie hebben we onze vangrail. Gebruik makend van de diagonale en die vanuit de hoeken laten vertrekken
                    Als ik de foto moet verwijderen geef dan een seintje
                    Robby BB

                    Foto mag gerust blijven staan hoor
                    Ik vind het fijn dan ik nu eens een andere kant zie van de foto.
                    Het is ook daarom dat we onze foto's hier zetten bij de beginnershoek zodat we van onze fouten kunnen leren.

                    Bedankt!
                    http://ianvanlanduyt.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: De schaduw

                      Door een te groot diafragma kon je niet en de voelsprieten (of ogen) en het huisje scherp hebben.
                      Het idee is wel super, die schaduw naar de rechterbenedenhoek doet het helemaal. Je had ook de de scherpte vooraan kunnen leggen, dan is de slak nog mysterieuzer.

                      Comment


                      • #12
                        Re: De schaduw

                        toch wel een heel goed begin
                        zowel de zw als de crop van Robbydorine.
                        Jammer idd dat je scherptepunt meer rechts lag dan op de oogjes.
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: De schaduw

                          ik vind het een knappe!
                          de schaduw dof compo

                          groetjes
                          renske

                          Comment


                          • #14
                            Re: De schaduw

                            Als ik de titel lees dan gaat het over de schaduw en die vindt ik goed gelukt en daardoor vindt ik de foto ook

                            Comment


                            • #15
                              Re: De schaduw

                              Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                              Als ik de titel lees dan gaat het over de schaduw en die vindt ik goed gelukt en daardoor vindt ik de foto ook
                              Inderdaad het gaat vooral over de schaduw. Maar ik vind de overige commentaren wel gepast.

                              Allemaal bedankt!
                              http://ianvanlanduyt.be/

                              Comment

                              Working...
                              X