Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong gezin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jong gezin

Ik weet dat de kwaliteit niet geweldig is. Heb begrepen dat er hier ook gewoon snapshots geplaatst mogen worden.
    Dit wilde ik toch wel effe laten zien.. het was zo'n aandoenlijk gezicht. Helaas voor mijn lens iets te ver om er fatsoenlijke plaatjes van te maken.

En in de stromende regen, vlug terug naar het nest.

Heb nog zoveel te leren

Re: Jong gezin

Het valt best wel mee hoor

De eerste vind ik een mooie foto, het patroon van het riet achter de zwanen vind ik een mooie achtergrond en de belichting is ook prima. De tweede is echter wat minder, je trekt ze van de rugzijde, dat was mooier geweest als ze wat meer frontaal of zijwaarts had

Nog een vraagje, welke lens is dit?
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Bedankt Laurens.
      Tja, die beesten zwemmen volgens hun eigen plan en om ertussen te gaan zwemmen om van de andere kant een foto te maken... ik vrees dat dat ook geen succes zal zijn
      Heb deze bewust geplaatst om te laten zien hoe die jong hun bescherming zoeken op mama's rug onder de vleugels.

De lens is de ef 400mm 1:5.6 L
      Heb nog zoveel te leren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
        Bedankt Laurens.
        Tja, die beesten zwemmen volgens hun eigen plan en om ertussen te gaan zwemmen om van de andere kant een foto te maken... ik vrees dat dat ook geen succes zal zijn
        Heb deze bewust geplaatst om te laten zien hoe die jong hun bescherming zoeken op mama's rug onder de vleugels.

De lens is de ef 400mm 1:5.6 L
        Ik ben het helemaal eens met jou, het is niet steeds gemakkelijk, maar geduld is de sleutel Je moet dikwijls geduld hebben om de foto te nemen die je in je hoofd hebt. Ik heb wel eens een aantal uren aan een meer oid gezeten om te wachten tot wanneer de vogel dichtbij genoeg wou komen om een goede foto van te nemen.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

ik vind de eerste heel mooi al zou ik bovenaan nog iets croppen!
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Volg bommasien,
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

de eerst heeft mijn voorkeur
              grt. Ria

Comment

De eerste heeft ook mijn voorkeur. De tweede heeft iets teveel ruis maar beschermende houding is goed in beeld gebracht.

Comment

Ik denk dat hier je iso een pak naar beneden mocht?
                  (Als ik de exif juist lees, staat deze op 1250?)
                  Dit terwijl je sluitersnelheid wel nog wat marge had (1/5000 voor de eerste en 1/6000 voor de tweede).

Nu weet ik natuurlijk niet wat de omstandigheden waren

De eerste vind ik alleszins ook de beste,
                  misschien dat ik ze links wat meer ruimte zou gegeven hebben om te zwemmen,
                  (maar dat is dan echt al mierenn******).

groeten,
                  Koen
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

De eerste vind ik echt geslaagd!

Comment

Working...
                    X