Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb gemerkt dat u vandaag 2 topics heeft gestart in beginnershoek. Dit is jammer genoeg niet toegelaten.
U mag slechts 1 topic starten, met een max van 3 foto's in dit topic.
Ik heb dan ook uw tweede topic gesloten, deze gaat morgen opnieuw open, en geldt tevens voor de topic van morgen. U mag dus morgen geen nieuwe starten.
Veel beter dan je eerste aquatopia, omdat je hier nu duidelijk een onderwerp hebt.
Ook het dekor is beter mede door de DOF, vooral de rechter zijde vind ik mooi.
Rugvin, inderdaad, maar dat neem ik er graag bij.
Ik heb de indruk dat de scherpte wat te lijden heeft van het glas. Mischien een beetje naverscherpen maar ook niet overdrijven.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Veel beter dan je eerste aquatopia, omdat je hier nu duidelijk een onderwerp hebt.
Ook het dekor is beter mede door de DOF, vooral de rechter zijde vind ik mooi.
Rugvin, inderdaad, maar dat neem ik er graag bij.
Ik heb de indruk dat de scherpte wat te lijden heeft van het glas. Mischien een beetje naverscherpen maar ook niet overdrijven.
Robby BB
Dankje!
Scherpte lijkt hier inderdaad wel wat minder, maar is vooral ook te wijten aan de compressie die ik heb gebruikt. Foto is origineel 12,3 mb groot en hier slecht 2,4...
Ik heb deze eens laten afdrukken op A3 en mijn vriendin en mezelf vielen haast achterover van de kwaliteit..
Dankje!
Scherpte lijkt hier inderdaad wel wat minder, maar is vooral ook te wijten aan de compressie die ik heb gebruikt. Foto is origineel 12,3 mb groot en hier slecht 2,4...
Ik heb deze eens laten afdrukken op A3 en mijn vriendin en mezelf vielen haast achterover van de kwaliteit..
groeten
Dan een heel duidelijke vraag: heb je na het verkleinen naar 900 px nog een na-
verscherping uitgevoerd ?
Dan een heel duidelijke vraag: heb je na het verkleinen naar 900 px nog een na-
verscherping uitgevoerd ?
Verkleinen geeft scherpteverlies!
Nee heb ik niet gedaan omdat mij dat nogal nutteloos lijkt als ik toch het grote bestand heb.
Ok misschien had dit hier dan een beter effect gegeven, maar goed. Een foutje die ik had moeten voorkomen
Comment