Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallerbos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hallerbos

Op 1 mei op wandel geweest in het Hallerbos en heb deze foto geselecteerd, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden of

Heb op aanraden van plaatwerker de foto bijgesneden en ik moet zeggen dat hij inderdaad beter wordt.
    Bedankt voor de tips !!!!

UPDATE

Last edited by longtallbenny; 9 mei 2012, 19:39.
    Groeten Benny
    D7000 en en enkele lenzen.
    Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

Re: Hallerbos

Niet slecht maar de lichte vlek op de voorgrond trekt te veel aandacht ... Mijn mening natuurlijk .
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Dit bos wordt elk jaar weer vele malen op BD getoond en dat wordt moeilijk concurreren.

Voorgrond wegsnijden tot vlakbij de bomen en rechts ook het deel naast de boom
      wegsnijden. Mijns inziens houd je dan een aardiger compositie over. En verder: ik zie liever
      de foto alleen dan elke keer die kaders die er bij worden gegeven (verspilde energie).
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Dit bos wordt elk jaar weer vele malen op BD getoond en dat wordt moeilijk concurreren.

Voorgrond wegsnijden tot vlakbij de bomen en rechts ook het deel naast de boom
        wegsnijden. Mijns inziens houd je dan een aardiger compositie over. En verder: ik zie liever
        de foto alleen dan elke keer die kaders die er bij worden gegeven (verspilde energie).
        'k moet plaatwerker volgen wat de uitsnede betreft

groetjes
        renske

Comment

Working...
        X