Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'k Heb de zon niet zien zakken in de zee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 'k Heb de zon niet zien zakken in de zee

want de wolken hingen ervoor.

ISO: 400
    brandpuntafstand: 75mm
    Diafragma: F/2,8
    Sluitersnelheid: 1/80sec.

Update naar Kawaracer zijn bemerking:

(wie wil raw file staat: hier, misschien kan iemand anders beter, en dan wil ik wel zien hoe of wat )

of
    Last edited by Koeno; 8 mei 2012, 08:49.
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Re: 'k Heb de zon niet zien zakken in de zee

je foto heeft een leuke sfeer. Ik vermoed dat dit uit de hand getrokken is maar ik zou, indien voorhanden, op statief gewerkt hebben en dan de iso naar beneden de sluiter verlengen en het diafragma verkleinen naar 8 of misschien wel 11 waardoor er meer scherpte in de foto zou zitten.
    De horizon staat niet helemaal recht en ik zou iets meer ruimte onder de pier zodat die meer in het hoekje vertrekt.
    hoor mij hier nu alsof ik het allemaal weet, terwijl ik zelf de ene fout naast de andere zet. Maar ik probeer altijd mijn eigen foto's op de zelfde manier te analyseren en laat ze ook analyseren om van te leren.
    groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      je foto heeft een leuke sfeer. Ik vermoed dat dit uit de hand getrokken is maar ik zou, indien voorhanden, op statief gewerkt hebben en dan de iso naar beneden de sluiter verlengen en het diafragma verkleinen naar 8 of misschien wel 11 waardoor er meer scherpte in de foto zou zitten.
      De horizon staat niet helemaal recht en ik zou iets meer ruimte onder de pier zodat die meer in het hoekje vertrekt.
      Statief is niet voorhanden (moet nog aangekocht worden ).

Ik ga een updatje maken, want qua crop heb je gelijk.
      Ik heb het iets te nipt gemaakt onderaan.
      Thx voor de tips

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      hoor mij hier nu alsof ik het allemaal weet, terwijl ik zelf de ene fout naast de andere zet. Maar ik probeer altijd mijn eigen foto's op de zelfde manier te analyseren en laat ze ook analyseren om van te leren.
      groetjes
      Zelfde situatie hier, op andere foto's kan ik zeggen wat anders of beter zou horen,
      terwijl mijn eigen foto's niet "perfect" zijn. Ik denk dat zoiets bij de leercurve hoort.
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

update is een pak beter maar die bel wegwerken die trekt teveel de aandacht.

Comment

Working...
        X