Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verloren in de ruimte ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verloren in de ruimte ?

De regels is duidelijk, maximaal 3 foto's zichtbaar, in SC werkt het iets anders, daar mag strikt genomen maar één foto staan, tenzij er een update bij staat ( het moet duidelijk over dezelfde foto gaan, dus een bewerking van het origineel ) dus daar kunnen maximaal 2 foto's in de openingspost staan.
    LesC heeft hier dus correct gehandeld . . .
    Ik vind het niet erg hoor dat ze niet meer zichtbaar zijn. De updates zijn immers de besten.
    Maar als ik het goed versta : als ik 3 foto's geplaatst heb kan ik geen update meer plaatsen ? want dat is niet zo duidelijk, dan zit je zowieso over het geoorloofde aantal.

Hier gaat het mijn updates, wel degelijk altijd over dezelfde foto. De achtergrond is ook steeds dezelfde ik heb er geen andere gebruikt want ik wou dat rood wat bewaren, maar het is steeds anders bewerkt in fotoshop. (gebruikte tools veranderen.)

Mag ik ook vragen wat SC betekent ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Ik vind het niet erg hoor dat ze niet meer zichtbaar zijn. De updates zijn immers de besten.
      Maar als ik het goed versta : als ik 3 foto's geplaatst heb kan ik geen update meer plaatsen ? want dat is niet zo duidelijk, dan zit je zowieso over het geoorloofde aantal.

Hier gaat het mijn updates, wel degelijk altijd over dezelfde foto. De achtergrond is ook steeds dezelfde ik heb er geen andere gebruikt want ik wou dat rood wat bewaren, maar het is steeds anders bewerkt in fotoshop. (gebruikte tools veranderen.)

Mag ik ook vragen wat SC betekent ?
      Je kan altijd updates plaatsen, zolang er maar maximaal 3 foto's zichtbaar blijven, indien je nieuwe updates plaatst, zet je de vorige gewoon achter een linkje . . .

SC = ShowCase . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ja, nu versta ik het helemaal. Bedankt Franciskine.

Comment

Working...
        X