Re: Verloren in de ruimte ?
Ik vind het niet erg hoor dat ze niet meer zichtbaar zijn. De updates zijn immers de besten.
Maar als ik het goed versta : als ik 3 foto's geplaatst heb kan ik geen update meer plaatsen ? want dat is niet zo duidelijk, dan zit je zowieso over het geoorloofde aantal.
Hier gaat het mijn updates, wel degelijk altijd over dezelfde foto. De achtergrond is ook steeds dezelfde ik heb er geen andere gebruikt want ik wou dat rood wat bewaren, maar het is steeds anders bewerkt in fotoshop. (gebruikte tools veranderen.)
Mag ik ook vragen wat SC betekent ?
De regels is duidelijk, maximaal 3 foto's zichtbaar, in SC werkt het iets anders, daar mag strikt genomen maar één foto staan, tenzij er een update bij staat ( het moet duidelijk over dezelfde foto gaan, dus een bewerking van het origineel ) dus daar kunnen maximaal 2 foto's in de openingspost staan.
LesC heeft hier dus correct gehandeld . . .
LesC heeft hier dus correct gehandeld . . .
Maar als ik het goed versta : als ik 3 foto's geplaatst heb kan ik geen update meer plaatsen ? want dat is niet zo duidelijk, dan zit je zowieso over het geoorloofde aantal.
Hier gaat het mijn updates, wel degelijk altijd over dezelfde foto. De achtergrond is ook steeds dezelfde ik heb er geen andere gebruikt want ik wou dat rood wat bewaren, maar het is steeds anders bewerkt in fotoshop. (gebruikte tools veranderen.)
Mag ik ook vragen wat SC betekent ?
Comment