Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Waarom de vleugeltjes? Voor mij geen meeerwaarde vooral omdat het bandje van de vleugels slordig overkomt.
Belichting , maar vind het geen spannende belichting.
Vind ook dat je er een mooie portretfoto kunt uithalen als de kwaliteit het toelaat.
Zonder vleugels een Foto
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ben het volledig eens met voorganger. Het zijn details waar aandacht moet aan worden geschonken. Daarom is portretfotografie vaak duur...De fotograaf neemt de tijd en zoekt, wacht en overlegd met het model...Dat kost dus tijd
Waarom de vleugeltjes? Voor mij geen meeerwaarde vooral omdat het bandje van de vleugels slordig overkomt.
Belichting , maar vind het geen spannende belichting.
Vind ook dat je er een mooie portretfoto kunt uithalen als de kwaliteit het toelaat.
Zonder vleugels een Foto
Robby BB
Dag Robby BB, wat bedoel je met geen spannende belichting?
Canon Sony A7 III + 7D - Canon 24-70mm - Canon 70-200mm - sigma 8-16mm - canon 100mm
hij bedoeld dat technisch de belichting in orde is maar dat hij weinig creatief is.
als je pasfoto's laat maken is de belichting ook in orde maar ook hiier geen creativiteit
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
hij bedoeld dat technisch de belichting in orde is maar dat hij weinig creatief is.
als je pasfoto's laat maken is de belichting ook in orde maar ook hiier geen creativiteit
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment