Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is daar iemand?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is daar iemand?

Hallo iedereen.

Nadat ik een langere tijd niet mijn fototoestel heb kunnen vastnemen, heb ik toch nog maar eens wat tijd vrij gemaakt.

Bedankt om een kijkje te nemen.
    Groetjes,
    Tim

Re: Is daar iemand?

mooie compo
    jammer dat je hem zo midden op de dag genomen hebt: uitgebrande wolken. Het licht had veel beter geweest indien je die vroeg op de ochtend of laat in de namiddag genomen zou hebben.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Volg hier Noenkel volledig,

Mvg,
      Facebook Silencior Landscapes
      500px

Comment

Vind de foto en de compo mooi, maar met de achtergrond info omtrent de locatie heeft het toch net dat ietsje meer vind ik.
        Je hebt die locatie mooi in beeld gebracht!
        Ik vraag me af hoe dat er zou uitzien bij valavond....de sfeer....
        We do not see things as they are. We see them as we are.

Canon Eos 550D 18-135mm Canon EF-S; 50mm f/1.8 Canon EF

Comment

Bedankt voor de reacties.

De foto is niet genomen pal op de middag maar rond 5u 's avonds. De locatie is echter gericht naar het westen, waardoor de zon maar net buiten beeld is. Misschien moet ik is terug gaan in de ochtend, wanneer de ochtendzon er op schijnt.

De locatie zelf is een intieme strooiweide op het schoonselhof. Ik vond het zelf een zeer mooie en rustgevende locatie om te zijn en even tot bezinning te komen.
          Toen viel mij het standbeeld op die zoals een echte zeeman kijkt wat er om hem heen gebeurt. Samen met die bank vond ik dit een zeer mooie gelegenheid om een foto te nemen.
          Groetjes,
          Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timpi Bekijk bericht
            Bedankt voor de reacties.

De locatie zelf is een intieme strooiweide op het schoonselhof. Ik vond het zelf een zeer mooie en rustgevende locatie om te zijn en even tot bezinning te komen.
            Toen viel mij het standbeeld op die zoals een echte zeeman kijkt wat er om hem heen gebeurt. Samen met die bank vond ik dit een zeer mooie gelegenheid om een foto te nemen.
            Idd, dat dacht ik al, die plek ken ik maar al te goed....
            Is erg mooi!
            We do not see things as they are. We see them as we are.

Canon Eos 550D 18-135mm Canon EF-S; 50mm f/1.8 Canon EF

Comment

Working...
            X