Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalmthoutse heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kalmthoutse heide

    Vandaag een wandeling gaan maken in de Kamthoutse heide en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om enkele landschapjes te fotograferen. Het licht wilde niet echt meewerken, de wolken ook niet (foto's zijn rond 16.00 u gemaakt). Soit, ik weet nu meteen hoe moeilijk het is om landschappen te fotograferen. Geen wauw-foto's, en waarschijnlijk ook een hoop op aan te merken. Dus als je je wil laten gaan, ga je gang. Weet ik meteen waar ik de volgende keer op moet letten.



    27mm, 1/1250 sec, f/10, iso 320







    76mm, 1/400 sec, f/13, iso 320

  • #2
    Re: Kalmthoutse heide

    den tweede heeft voor mij wel iets geheimzinnigs,heldere voorgrond en dreigende wolken het dorre gras springt er echt wel uit

    Comment


    • #3
      Re: Kalmthoutse heide

      Ik heb bijna een vaag vermoeden dat je gewoon vriendelijk wil zijn, maar mag ik uit je reactie ook afleiden dat je de eerste maar niets vindt? Bedankt voor je reply.

      Comment


      • #4
        Re: Kalmthoutse heide

        Nr 1 vind ik persoonlijk wat flets
        Nr 2 :

        Tips voor beter of anders kan ik je niet geven want ben nog maar beginner. Maar dat anderen zeker wel voor zorgen
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Kalmthoutse heide

          Merci. Ik heb de grond opgelicht met lightroom en ben hierin waarschijnlijk te ver gegaan.

          Comment


          • #6
            Re: Kalmthoutse heide

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Merci. Ik heb de grond opgelicht met lightroom en ben hierin waarschijnlijk te ver gegaan.
            je mag gerust een update plaatsen hoor

            je eerste is idd wel teveel opgelicht

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Ik heb bijna een vaag vermoeden dat je gewoon vriendelijk wil zijn, maar mag ik uit je reactie ook afleiden dat je de eerste maar niets vindt? Bedankt voor je reply.
            je krijgt gerichter commentaren wanneer je maar 1 foto plaatst.

            je 2e vind ik echt wel spannend
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment

            Working...
            X