Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
door-gang-kamp
Collapse
X
-
-
Re: door-gang-kamp
sterk beeld, maar beetje licht?A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
-
Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtsterk beeld, maar beetje licht?vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
er is ergens iets verkeerd gegaan in de rechterbovenhoek sien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichter is ergens iets verkeerd gegaan in de rechterbovenhoek sien.
daarom ook de update!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
ow sorry, dacht at de eerste de update was, omdat ik deze beter vind qua licht.
Comment
-
-
van een opname die in eerste instantie al niet goed is, is achteraf ook niets goed meer van te maken, en dat is bij deze opname het geval Sien.
op naar de volgende.
grt,boukwie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Voor mij geef je hier toch op een mooie manier de "sfeer" weer zoals ik die heb ervaren toen ik een bezoek bracht aan Breendonk. [dan bedoel ik je tweede plaat]Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Ik ben niet genoeg technisch onderlegd om de foto op die manier te beoordelen, maar ik sluit me aan bij jan brouwers
ik werd even stil toen ik die foto zag en in dat opzicht vind ik de foto geslaagd
Ik vind de foto die wat overbelicht is het mooist, maar kan niet uitleggen waarom.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtIk ben niet genoeg technisch onderlegd om de foto op die manier te beoordelen, maar ik sluit me aan bij jan brouwers
ik werd even stil toen ik die foto zag en in dat opzicht vind ik de foto geslaagd
Ik vind de foto die wat overbelicht is het mooist, maar kan niet uitleggen waarom.
dan vind het ook geslaagd!! bedankt!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
ik heb hier wel moeite met de on- scherpigheid (nieuw woord?)
en het eerste wat is las was iets totaal anders, het had ook met "gang-... " te maken
Comment
-
Je hebt gekozen voor heel weinig scherptediepte, en dat zal wel te maken gehad hebben met het aanwezige licht.
Voor mij werkt het echter wel.
Een compo met heel veel diepte door lijnenspel en herhaling, mooi zwart/wit.
Wat het licht betreft, ergens tussen foto 1 en 2.
Wat de afwerking betreft, een paar details.
Rechts boven de balk, en ik zou dat raam rechts ook weg laten.
Ik kom dan uit bij een vierkante compo, die me nog meer dat beklijvende, benauwende gevoel geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtJe hebt gekozen voor heel weinig scherptediepte, en dat zal wel te maken gehad hebben met het aanwezige licht.
Voor mij werkt het echter wel.
Een compo met heel veel diepte door lijnenspel en herhaling, mooi zwart/wit.
Wat het licht betreft, ergens tussen foto 1 en 2.
Wat de afwerking betreft, een paar details.
Rechts boven de balk, en ik zou dat raam rechts ook weg laten.
Ik kom dan uit bij een vierkante compo, die me nog meer dat beklijvende, benauwende gevoel geeft.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Ik blijf foto 1 indrukwekkend vinden. Ik vind het licht passen bij de sfeer van het gebouw - de koude die het uitstraalt.Mvg Philip
Comment
Comment