Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik had er al mee gespeeld maar had al bang dat het te veel was
Je hoort het gauw genoeg als het erover is maar daarvoor hoef je het niet te laten.
probeer eens bracketing.
Of je kunt vanaf statief werken een foto -1 o +1 en combineer die lagen.
Het is nu jammer dat je lucht helemaal is uitgebrand.
Je hoort het gauw genoeg als het erover is maar daarvoor hoef je het niet te laten.
probeer eens bracketing.
Of je kunt vanaf statief werken een foto -1 o +1 en combineer die lagen.
Het is nu jammer dat je lucht helemaal is uitgebrand.
Bij een grijze dag zal je er met bracketing ook niet meer uithalen.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
Bij een grijze dag zal je er met bracketing ook niet meer uithalen.
Nee, maar dan zul je misschien de boomtakken goed scherp hebben en dan is het eens zo makkelijk om er een andere lucht in te plaatsen . Bij deze een ander lucht plaatsen draait uit op een ramp.
Groetjes
Vrij vlak licht in de foto, en dan zie ik een zware schaduw van de molen. Ik vermoed dat er iets te zwaar ingeflitst is,
of dat de zon van links opzij stond, maar in de foto geeft het helemaal niet de indruk dat de zon schijnt.
Ik vind hem niet zo goed, omdat in de lucht ook geen detail meer zit, en de ganse foto eigenlijk een beetje overbelicht is,
en ik ook meen dat de foto een verkeerde kleurbalans heeft.
Comment