Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gentse werken
Collapse
X
-
Gentse werken
Labels: Geen
-
-
Re: Gentse werken
Vind de foto te donker, wat oplichten zou hem al veel beter maken.Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
-
Aangezien noenkelMi zelf schrijft dat het weer die dag grijs was....... Als de lucht vervangen werd, dan is het zeker met zorg uitgevoerd.
Mooie contrasterende kleuren en goed scherp. Enkel nog eens door schaduw/hooglichten halen en ie is compleet af.
Groetjes
Comment
-
-
-
merci allemaal
Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk berichtVind de foto te donker, wat oplichten zou hem al veel beter maken.
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtLijkt me of de lucht er is aan toegevoegd of vergis ik mij.
Robby BB
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtAangezien noenkelMi zelf schrijft dat het weer die dag grijs was....... Als de lucht vervangen werd, dan is het zeker met zorg uitgevoerd.
Mooie contrasterende kleuren en goed scherp. Enkel nog eens door schaduw/hooglichten halen en ie is compleet af.
Groetjes
Het was die dag enorm grijs. Zie mijn foto van de Sint Michielsbrug
Maar na 1500 kregen we plots die mooie blauwe lucht
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtYep , enkel iets lichter en top.
Eigenlijk zo hou je de gevel recht maar je ziet er niets van ! Hopelijk is dat snel gerestaureerd ?
Ik plaats een update met daarin de originele foto (RAW gewoon geopend, zonder enige bewerking)
Comment
Comment