Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuinhuisje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tuinhuisje

Oorspronkelijk geplaatst door Werther Bekijk bericht
    maar hoe lager ik met m'n iso waarde ga, hoe langer m'n diafragma(ik denk toch dat het dat is) open blijft staan en krijg ik mega bewogen beelden
    =D
    Je diafragma gebruik je om je scherptediepte te regelen, hoe hoger de waarde hoe meer scherptediepte, zo kan je bv. een wazige achtergrond maken met een lagere waarde.
    Van bewogen beelden ga je vanaf 1/125 niet veel last meer hebben.
    Groeten,
    Eric.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricJ Bekijk bericht
      Je diafragma gebruik je om je scherptediepte te regelen, hoe hoger de waarde hoe meer scherptediepte, zo kan je bv. een wazige achtergrond maken met een lagere waarde.
      Van bewogen beelden ga je vanaf 1/125 niet veel last meer hebben.
      Groeten,
      Eric.
      Oh super! Duizend maal dank!

Comment

Ik zeg het jullie, ik voel me verschrikkelijk ambetant om jullie lastig te vallen omdat ik een beginner ben en jullie tijd verspil, door dingen die ik kan opzoeken op het internet voor te leren.
        Ik heb al paar goede sites aan het lezen geweest, maar moest er iemand ook een goede link hebben naar een site dat alles goed expliceert ben ik u dankbaar!
        Kijk even hier http://forum.belgiumdigital.com/f6/v...ie-218958.html

Groeten,
        Eric.

Comment

hallo collega (ex- collega eigenlijk vandaag pensioenpapieren binnengekregen )

welkom op dit leerrijke forum
          veel succes in je carrière en met je fotografie

Ben 20 jaar en ben van opleiding chef-kok.
          iedereen is ooit als leek begonnen. (ik heb ook respect voor een nieuweling in de keuken )
          euh... 20 jaar oud en al blijkbaar véél ervaring

ik zou idd die foto opnieuw doen, eventueel de Singer langs de goeie kant zetten (of je foto spiegelen)
          zorgen dat ie er volledig opstaat, nu mankeer je een hoekje aan de rechterkant (links ook, maar daar stoort het niet)
          omdat je met Canon werkt, mag je ISO op 100 (dat ander merk is dan, schijnbaar, weer beter op 200)

je foto kijkt ook mooier wanneer je hem in het midden van de pagina plaatst (via de knoppen "aanpassen - meer opties - centreren")

voor de rest eigenlijk de tips die je hier al gekregen hebt, opvolgen

Wanneer je terug bent: fotografielessen volgen, daar hebben meerderen onder ons hier, al heel veel uit geleerd.
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            hallo collega (ex- collega eigenlijk vandaag pensioenpapieren binnengekregen )

welkom op dit leerrijke forum
            veel succes in je carrière en met je fotografie

euh... 20 jaar oud en al blijkbaar véél ervaring

ik zou idd die foto opnieuw doen, eventueel de Singer langs de goeie kant zetten (of je foto spiegelen)
            zorgen dat ie er volledig opstaat, nu mankeer je een hoekje aan de rechterkant (links ook, maar daar stoort het niet)
            omdat je met Canon werkt, mag je ISO op 100 (dat ander merk is dan, schijnbaar, weer beter op 200)

je foto kijkt ook mooier wanneer je hem in het midden van de pagina plaatst (via de knoppen "aanpassen - meer opties - centreren")

voor de rest eigenlijk de tips die je hier al gekregen hebt, opvolgen

Wanneer je terug bent: fotografielessen volgen, daar hebben meerderen onder ons hier, al heel veel uit geleerd.
            Hallo beste collega,
            ja in de keuken heb ik al redelijk veel stageplaatsen gedaan in binnen en buitenland. Met veel bekende chefs gewerkt waaronder Wout Bru, ben ook al chef patisserie geweest in het jaar dat Sofie Dumont Lady chef of the year was . Ook sous-chef geweest enzo. Dus ik kan zeggen dat ik toch redelijk wat ervaring heb, maar nooit ervaring genoeg! =) Zo ga ik ook in Azië koken bij de lokale bevolking voor daar dingen bij te leren enzo . =D maar swat het gaat hier over fotografie,

Ik ga zeker meer oefenen om met m'n iso, diafragma, scherpte. En als er dit jaar nog een cursus is voor ik vertrek naar Azië zal ik die zeker nog volgen in ons plaatselijk gemeentecentrum!

PS. Ik zal zeker ook nog oefenen op gerechten te fotograferen

Comment

Working...
            X