Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hallo ik durfde m eingelijk niet te plaatsen maar doe het toch..ik weet dat het moeilijk is wolken en dan nog het croppen van zo foto als deze..graag jullie mening of
Een hele mooie. Vooral de wolken spelen hier de hoofdrol voor mij; Enkel die hoogspanningslijnen storen wat, maar die hangen daar nu eenmaal. Wegclonen is een optie, maar het zou wel tijdrovende bezigheid zijn .
Groetjes
Enkel die hoogspanningslijnen storen wat, maar die hangen daar nu eenmaal. Wegclonen is een optie, maar het zou wel tijdrovende bezigheid zijn .
Groetjes
klopt wat je daar zegt..mij stoorde het ook maar ben er 3 uur mee bezig geweest om ze weg te halen maar gaat wel lukken maar je blijft het zien vooral bij de schelingwoude brug..dus heb het maar zo gelaten hoe het is.
groetjes ingrid,
oeps sorry mijn bericht staat er 2x zie ik..komt ik weet niet precies hoe quote werkte.
Enkel die hoogspanningslijnen storen wat, maar die hangen daar nu eenmaal. Wegclonen is een optie, maar het zou wel tijdrovende bezigheid zijn .
Groetjes
klopt wat je daar zegt..mij stoorde het ook maar ben er 3 uur mee bezig geweest om ze weg te halen maar gaat wel lukken maar je blijft het zien vooral bij de schelingwoude brug..dus heb het maar zo gelaten hoe het is.
mensen bedankt voor de mooie coments ..ik sta er wel van te kijken hoor dat ik voor het eerst zo foto als dit plaats en eingelijk meteen goed is..maar goed ik kijk wel aardig veel af hier bij andere coments..en het helpt zeker wel.
bedankt.
Comment