Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Liefde is ...
Collapse
X
-
-
Re: Liefde is ...
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtzelfs op je hoge hakken met de kleine gaan wandelen
Ik zou gekozen hebben voor een hoger dan wel lager standpunt. Nu raakt de kruin van Hare
Liefdevolle IJdelheid net de horizon en dat vind ik minder fraai.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
-
over discussies m.b.t. titels en waarde-oordelen hierover zal ik mij niet uitspreken.
ik ben dat soort bedenkingen die niets met de foto te maken hebben eigenlijk een beetje moe aan het worden.
on topic :
deze foto zou m.i. beter tot zijn recht komen mocht je een groot stuk van de lucht weglaten en daarnaast ook de schaduwlijn rechts onder wegcroppen en links en rechts een rotsblok/steen weglaten.
en zoals terecht reeds gezegd , jammer dat het hoofd samenvalt met de horizonlijn.
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtNu raakt de kruin van Hare Liefdevolle IJdelheid net de horizon en dat vind ik minder fraai.
Verder vind ik het wel een geslaagde opname.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vdkx Bekijk berichtover discussies m.b.t. titels en waarde-oordelen hierover zal ik mij niet uitspreken.
ik ben dat soort bedenkingen die niets met de foto te maken hebben eigenlijk een beetje moe aan het worden.
DirkLast edited by bommasien; 18 april 2012, 21:53.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHet is maar een woord Plaatwerker
Nauwelijks te zien. Ik vind wel dat je de lucht met eenzelfde hoeveelheid zou moeten
verminderen uit oogpunt van formaatbehoud.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Comment
-
Heel mooie foto,knap in beeldHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtKnap gefikst ! Netjes gedaan, dat doe ik je niet na.
Nauwelijks te zien.
Titel, tja, je kan toch moeilijk telkens letterlijk schrijven wat er te zien is?
Comment
-
-
knappe up hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment