Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op zich geen slechte foto. Model oogt spontaan. Ik ken dat op die scholen... zeven fotografen voor één model, en dan moet je al geluk hebben dat ze in jou lens kijkt.
Belichting en kleuren zijn OK, al vind ik persoonlijk één sotfbox en een donkere achtergrond niet werken, en zag ik liever nog een haarlichtje om je model helemaal te laten loskomen. Dit had gekund door een reflector bij te plaatsen of een tweede lamp op de achterkant van het model. Ik stoor me bij deze foto ook aan de beperkte scherptediepte, die hier voor mij niet werkt. Ik zag liever het ganse model, en haar kleding scherp.
Voor de eerste keer niet slecht, wel heb ik de indruk dat ze stilletjes aan het omvallen is. Wegens de schuine stand zou ik zeggen tot boven haar shirt wegcroppen zodanig dat je een portret bekomt.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment