Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sunset
Collapse
X
-
-
Re: Sunset
Mooi!
Enkel zou ik links een stuk afsnijden, zodat je die bomen niet meer hebt. Bewerking is heel mooi, lekker rustgevend.
Grtz, JelleCanon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
-
Update geplaatst.Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
-
mooi verzorgde compo en foto, zalige kleuren, lekker scherp, alles wat een goede foto moet hebben heb jij er weten in te steken voor mij.
bomen links en rechts storen mij totaal niet, ik zie zelfs totaal niet in waarom je de rechtse bomen er ook zou uithalen....
zeer knappe foto en komt in mijn persoonlijke Hof (de eerste)
Comment
-
De foto is voor mij sterker met de twee groepen bomen.
Ik zie hier sommige al schrijven dat er zo twee aandachtspunten in de foto zijn, en dat dat te vele van 't goede is, maar zonder die bomen wordt het wel echt kaal. De tweede groep bomen vind ik nodig voor het dieptegevoel en het perspectief van de foto, en bovendien kloppen de invoerende en dwarslijnen voor mij dan beter.
Waar ik mij persoonlijk aan stoor, is het lichte gras rechts voor. Lijkt een beetje of er bijgeflitst is? of dat er een auto stond met de lichten aan. Ik zou dat een beetje donkerder maken. De lichte hoek zorgt voor mij voor afleiding in het beeld.
Comment
-
Mij stoorden de bomen links ook absoluut niet. Het zorgt zelfs voor een beetje evenwicht in de foto.
Het stukje lucht eraf vind ik wel een verbetering.
Mooi scherp en heerlijke kleurtjes.
Deze mag van mij gewoon in Natuur en landschap !
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ik blijf toch bij je eerste, en zoals gezegd deze mocht zeker en vast naar showcase
Grtz david
Sent from my HTC using Tapatalk
Comment
-
Comment