Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine vismarkt
Collapse
X
-
Kleine vismarkt
Labels: Geen
-
-
Re: Kleine vismarkt
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtCrop er die gasten af aan de linker kant en je hebt voor mij eenmaar ietwat bizarre foto
Robby BB
Ik zie :
- een water onder de foto
- een brugreling
- scherpe en onscherpe mensen, dus twee bewegingen op de brug
- de brug zelf
't Is apart alleszins. Ik vind het een beetje eigenaardig gefotografeerd, en mis ook de link water en bovenkant brug, zie dan mensen in beweging en maak ook niet de associatie met de rest van de foto, want de brugleuning beperkt dan weer het zicht.
Er staat voor mij te veel op dat niet met elkaar te maken heeft, en ik blijf me dan afvragen : "Wat wil de fotograaf hier eigenlijk weergeven ?" De titel "Kleine vismarkt" verraadt ook niet veel eigenlijk.
Moeilijk...
Comment
-
merci,
ik zat te genieten van m'n biertje en wou zo eens iets proberen: een deel van die brug, met de voorbijstappende, fietsende en rolstoelende mensen.
De hoofden heb ik er niet bijgefotografeerd, bij sommige foto's had ik meer plaats boven de reling, maar die heb ik erafgecropt.
Ik heb een update erbij gevoegd, met eens iets donkerder brugdek
Ik vond het iets speciaals hebben.
De titel? Heb gewoon de naam van die brug opgezocht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmerci,
ik zat te genieten van m'n biertje en wou zo eens iets proberen: een deel van die brug, met de voorbijstappende, fietsende en rolstoelende mensen.
De hoofden heb ik er niet bijgefotografeerd, bij sommige foto's had ik meer plaats boven de reling, maar die heb ik erafgecropt.
Ik heb een update erbij gevoegd, met eens iets donkerder brugdek
Ik vond het iets speciaals hebben.
De titel? Heb gewoon de naam van die brug opgezocht
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
nu wel
(BDSizer wou niet opstarten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtnu wel
(BDSizer wou niet opstarten)
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtVolgens mij heb je 2maal dezelfde foto geplaatst want ik zie echt geen verschil
Robby BB
Bij zulke gevallen van gerede twijfel download ik de foto's die ik vervolgens in een snelle
modus afwisselend bekijk (op exact dezelfde plaats op mijn monitor). Zo kan ik de kleinste
verschillen bespeuren.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
update is veeeeel beter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtupdate is veeeeel beter.
grt,bouk.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Iets 'speciaals' maar toch geslaagd voor mij. Update is inderdaad iets donkerder.... maar heel weinig. Kan ik wel smaken.
PS Even off topic : de brug is denk ik de 'Vleeshuisbrug' over de Leie, tussen het St. Veerleplein en de Groentenmarkt, in de buurt van het Gravensteen en het Vleeshuis. De straat die er over loopt heet de Kleine Vismarkt. Ik vermoed zelfs dat de foto genomen is van op het terras van 'Het bierhuis aan de waterkant', of het 'Waterhuis aan de Bierkant'.....?
Groetjes
Comment
-
merci
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk vermoed zelfs dat de foto genomen is van op het terras van 'Het bierhuis aan de waterkant', of het 'Waterhuis aan de Bierkant'.....?
Groetjes
Comment
Comment