Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je passeert er duizenden, tot je besluit er 1 te fotograferen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Je passeert er duizenden, tot je besluit er 1 te fotograferen

Hallo!

Deze foto werd maandagavond genomen hier in Kortrijk bij een uitstap naar de paasfoor met de groep van de fotografiecursus. Ik vond dat ik al genoeg attracties op mijn kaartje had staan, dus ging ik me op andere zaken richten. Bijvoorbeeld dit keldergat. Ik vind het leuk hoe zoiets banaals deze spannende (vind ik toch) foto kan opleveren.

Canon EOS 7D
    Brandpunt: 18mm
    Diafragma: F8
    Sluitertijd: 2s
    ISO 100

Opmerkingen en reacties welkom.
    Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
    You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

Ik vind dit ook een intrigerende foto.
    Van mij had die nog iets harder omgezet mogen worden maar dat is een kwestie van smaak.
    Ik zie ook precies een schaduw achter het glas, wat het voor mij nog boeiender maakt.

Comment

Re: Je passeert er duizenden, tot je besluit er 1 te fotograferen

ja knap beeld. staat idd precies iets achter het glas.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

wel, ik vind het een schitterende foto.
        Ik heb wel natuurlijk eens gekeken of ie recht stond
        Doet ie inderdaad, het is de rand tussen de muur en het voetpad dat in 't echt schuin is; al de rest is pico bello recht

Verzorgde foto
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Mipstoo, unalom en NoenkelMi, dank voor de reacties!
          Blijkbaar had ik het toch bij het rechte eind met deze foto. Dit vind ik altijd moeilijk te beoordelen bij dit soort foto's.
          Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8

Comment

Een specialleke, onderwerp zo knal in het midden, toch nog een klein plaatje op de gevel dat de symmetrie enigszins (ten goede) breekt, omzetting in zw/w..... kortom ééntje die ik wel kan smaken.
            Groetjes

Comment

Djivan, je slaat de nagel op de kop. Bij dit soort onderwerpen houd ik ervan om het rechttoe, rechtaan te doen. Gewoon zoals het onderwerp het staat, zo wil ik het erop. De symmetrie die bij beter kijken eigenlijk helemaal niet symmetrisch is, geeft een rust. Het plaatje aan de linkerkant zou ik normaal gezien storend vinden, hier mag hij blijven omdat het de foto dat ietsje interessanter maakt.

Dank voor de reacties.

Comment

Working...
              X