Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mislukking of heeft het toch iets?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mislukking of heeft het toch iets?

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
    Welke keuzes heb je met jou camera ?
    Ik heb een Nikon D3000 en die heeft 11punts AF en de volgende AF-veld mogelijk heden
    Enkel punt, Dynamisch veld, automatisch en 3D-tracking. En ik gebruik meestal dat Dynamisch veld (vraag me niet waarom)en in dit geval het scherpstelpunt rechts boven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      Ik heb een Nikon D3000 en die heeft 11punts AF en de volgende AF-veld mogelijk heden
      Enkel punt, Dynamisch veld, automatisch en 3D-tracking. En ik gebruik meestal dat Dynamisch veld (vraag me niet waarom)en in dit geval het scherpstelpunt rechts boven.
      Bij panning zou ik persoonlijk het middelste scherpstelpunt gebruiken, AF-C en dynamisch scherpstelpunt, en dit scherpstelpunt zou ik zelfs breed durven maken, maar ik weet niet of dat kan op de D3000. Aantal foto's zo snel mogelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
        Bij panning zou ik persoonlijk het middelste scherpstelpunt gebruiken, AF-C en dynamisch scherpstelpunt, en dit scherpstelpunt zou ik zelfs breed durven maken, maar ik weet niet of dat kan op de D3000. Aantal foto's zo snel mogelijk.
        Dat scherpstelpunt breed maken kan blijkbaar niet op de D3000. ik gebruikte AF-A en het dynamischveld. Dank u voor de tips

Comment

Working...
        X