Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

artistiek probeersel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: artistiek probeersel

Oh, deze vind ik leuk! Lekker strakke foto waar je naar blijft kijken, tot je beseft dat je er (zonder de originele foto) niets van kan maken.
    Mooi gedaan, ik zou er niets aan veranderen.

Grtz, Jelle
    Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
    You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

Comment

Je moet eens kijken wanneer je uw foto's gaat resizen, heb je normaal een paar keuzemogelijkheden hoe je foto wordt verkleind. Ik spreek nu niet over het aantal Kb.
      Er zijn verschillende mogelijkheden hoe je programma de foto verkleind. Laten we zeggen de formule die je pogram gebruikt. Het gaat hier om het feit dat er in de achterste lijnen kappen inzitten, alsof ze gekarteld zijn.
      Eén van die instellingen is bedoeld om foto's met veel lijnen te verkleinen zonder dat of met zo weinig mogelijk van die kartelingen in, zodanig dat je strakke lijnen krijgt.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Bedankt voor de tip, ik zal het eens nakijken.

Ik laat de foto verkleinen door Lightroom 3 gewoon door de maximale grootte in te geven en via Lightroom gooi ik 'm op Flickr, van waaruit ik 'm dan hier post.

Kan het kwaliteitsverlies komen doordat over en weer geflikker ?
        Mvg Philip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
          Bedankt voor de tip, ik zal het eens nakijken.

Ik laat de foto verkleinen door Lightroom 3 gewoon door de maximale grootte in te geven en via Lightroom gooi ik 'm op Flickr, van waaruit ik 'm dan hier post.

Kan het kwaliteitsverlies komen doordat over en weer geflikker ?
          Verkleinen veroorzaakt verlies aan scherpte. Daarom het algemeen advies: na het
          verkleinen altijd nog even na-verscherpen en daarna pas uploaden.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
          X