Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lampke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lampke

lampke by phoTo(m), on Flickr

updeetje

update van het lampke by phoTo(m), on Flickr
    Last edited by Tiësto(m); 15 april 2012, 13:27. Reden: update
    Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

Re: Lampke

je mag je foto véél groter posten.
    (max 900 pixels langs de langste zijde en ongeveer 500kb)

zo te zien, denk ik dat het wel een goeie zou kunnen zijn
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

thanks

voor een grotere versie kan je doorklikken tot bij Flickr door op de foto te klikken. daar staat ie op in 900px breed. K dacht dat ie m dan hier in 900px breed zou plaatsen als ik de link copieerde. Blijkbaar niet dus
      Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

Comment

Ik ben helemaal niet mee met deze foto, en snap de bedoeling niet van het lampje daar rechts te plaatsen. Persoonlijk zou ik bij zoiets beeldvullender werken, of is er een reden om het grootste deel van de foto zwart te houden ?
        Bij een lamp denk ik aan licht en verlichting, en deze lamp doet dat net niet...

Comment

Vedeka, achter de link zit een voorbeeld van hoe jij het zou zien. (ik vind dan t omgevingslicht niet goed uitkomen, lamp volledig in beeld, directe omgeving is dan te licht)

het grootste deel van de foto is idd heel donker (niet zwart), maar dat is om de gloeidraad van de lamp zichtbaar te krijgen.

en idd, bij een lamp denk ik in eerste instantie ook aan licht, en niet aan donker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tiësto(m) Bekijk bericht
            http://imageshack.us/photo/my-images...k1442012u.jpg/
            Vedeka, achter de link zit een voorbeeld van hoe jij het zou zien. (ik vind dan t omgevingslicht niet goed uitkomen, lamp volledig in beeld, directe omgeving is dan te licht)

het grootste deel van de foto is idd heel donker (niet zwart), maar dat is om de gloeidraad van de lamp zichtbaar te krijgen.

en idd, bij een lamp denk ik in eerste instantie ook aan licht, en niet aan donker
            Zet die foto eens onder je originele, en laat de kijker oordelen... daar dient dit forum voor.
            Ik vind het stukken beter. Nu ben ik ook mee met het "lampje". Ik dacht dat het een luster was.

Comment

je foto mag idd onder je originele, in je eerste post (via de knop "aanpassen")

nu begrijp ik ook die foto
              ik dacht ook dat het een speciale luster was
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

nee hoor, t is gene luster.
                het is slechts 1 lamp die tegen een muur aan hangt.

Comment

De update vind ik de mooiste, Grtjes Francine
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

Comment

k ben toch blij da smaken verschillen,
                    de originele is voor mij toch nog steeds de mooiste
                    de update vind ik gewoon een lamp ni meer, ni minder

Comment

Ik ga voor de update

Comment

Working...
                      X