Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Om de titel te illustreren zou ik het andere perron hebben gekozen en een klok +
reisinformatie erbij ook in het beeld hebben gebracht.
Voorzover ik kan beoordelen een 'panning'shot.
Kleuren en belichting voor mij in orde.
Compositorisch zou ik een en ander wegsnijden (met behoud van de oorspronkelijke
verhoudingen) zodat het perron linksonder verdwijnt. Je verliest dan wat boven, onder en
links en met een beetje mikken komt het front van de trein ongeveer op de 1/3 lijn.
Om de titel te illustreren zou ik het andere perron hebben gekozen en een klok +
Compositorisch zou ik een en ander wegsnijden (met behoud van de oorspronkelijke
verhoudingen) zodat het perron linksonder verdwijnt. Je verliest dan wat boven, onder en
links en met een beetje mikken komt het front van de trein ongeveer op de 1/3 lijn.
Dank voor de info Ga eens proberen de tips te benaderen
Update geplaatst Is dit wat je bedoelde? De titel zat hem in het bordje 10
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
De eerste is de mooiste,je hebt daar mooie randinformatie in beeld.Alleen de kleur van de hemel lijkt me wel erg cyaan van kleur, Grtjes Francine
Dank voor de reacties hierboven Ik heb de witbalans op aut. laten staan. Heb de lucht van de eerste dus verder niet bewerkt, m.u.v. de 2e(crop) op advies en tips, die ik niet echt goed had opgevolgd..
Comment