Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
haha dacht je dat ik die ster ff had verbogen aan die auto..ik zal niet durven..die auto is niet van mij..ik heb m zo op de foto gezet hoe het was.. en ga niet met mijn handjes aan andermans auto zitten
de weerspiegeling en de lijnen vind ik leuk. Voor mij had een klein beetje van de ster zichtbaar beter geweest.
Volgens mijn bescheiden mening, vind ik het juist mooi dat de "echte" ster er bijna als een streepje opstaat. Had van mij nog meer een streepje mogen zijn.
Groeten,
Johan
Volgens mijn bescheiden mening, vind ik het juist mooi dat de "echte" ster er bijna als een streepje opstaat. Had van mij nog meer een streepje mogen zijn.
Groeten,
Johan
hier volg ik wel
anders wel een mooie foto
mss een beetje meer ruimte vooraan?
Comment